Get Adobe Flash player

Školní výlet - 4. třída

cimg1312 resizeA je to tady. Je úterý 7. června a my vlakem jedeme do Janovic – vesničky, která se nachází v Chráněné krajinné oblasti Broumovsko. Za nedlouho nás vítá turistická ubytovna a příjemný pan majitel. Po obědě odcházíme na Dvorku, kde máme domluvenou jízdu na koních. Odpoledne hrajeme hry v lese, sportujeme, užíváme si sluníčka. Večer opékáme uzeninu. Středa ráno – před námi je celodenní túra malebnou krajinou do Teplických skal. Počasí je úplně ideální, naše nohy zdolávají písčité chodníky, schody, kocháme se nádhernou přírodou. Po „žluté turistické“ přecházíme do Adršpašských skal. Síly ubývají, turisté přibývají… Jsme rádi, že jsme celých deset kilometrů zvládli. Vlakem se vracíme domů a už se těšíme, jak budeme naše zážitky vyprávět rodičům.

(fotogalerie - úterý zde)
(fotogalerie - středa
zde)

Třídní schůzky

Dne 23. 11. proběhnou v odpoledních hodinách třídní schůzky. Bližší informace v ŽK.

Projekt Příběhy bezpráví

Dne 23. 11. se v naší škole uskuteční projekt Příběhy bezpráví. Akce je určena nejstarším žákům. Proběhne filmová projekce, beseda s pamětníkem - letošním tématem jsou "Příběhy vzdoru".

Profesní orientace

Dne 1. 12. navštíví žáci 9. ročníku v rámci předmětu Volba povolání SOŠ a SOU Trutnov.

esf-horizontalni eu-img msmt-img opvk-img

Škola je příspěvkovou organizací. Projekty a provoz této školy jsou spolufinancovány Evropskými fondy, MŠMT České republiky a Městem Trutnov.